brincr logo

Brincr

Omschrijving

Brincr, de online oplossing voor (groot)handelsbedrijven. O.a. voorraadbeheer, webshopintegratie(s), factuurbeheer. Operationeel en financieel gemak dankzij naadloze integratie met eAccounting. Ervaar zelf het gemak van Brincr met een gratis proefaccount van 2 weken.

De belangrijkste voordelen

Brincr helpt de ondernemer met zijn dagelijkse, operationele processen en biedt grip op omzet, inkoop, voorraad, facturatie en nog veel meer.

Door middel van zelf aan te maken statussen kan een groothandel precies volgen waar in het verkoopproces een order zich bevindt. Het hele proces van offerte tot pakbon en factuur wordt in Brincr inzichtelijk en is eenvoudig uit te voeren. Tevens biedt Brincr overzicht in voorraad en kunnen inkooporders worden aangemaakt. Middels notificaties wordt de groothandel gewaarschuwd indien een product een kritisch voorraadniveau bereikt.

Als uitbreiding op het pakket kan er een koppeling gemaakt worden met e-commerce-platformen om zodoende dubbele invoer van orders vanuit een webshop te voorkomen. Tevens is er een customer portal beschikbaar voor de b2b-klanten die hier direct hun orders kunnen plaatsen en de status van de levering kunnen volgen.

Plaatsen van verkoopboekingen (vouchers) op grootboek niveau in Visma eAccounting. Daarnaast wordt een kopie factuur (pdf) doorgezet naar Visma eAccounting zodat de gehele set compleet is voor je boekhouder. 2-weg synchronisatie van betaalde facturen.

Ervaar zelf het gemak van Brincr met een gratis proefaccount van 2 weken.

Prijs van de koppeling

€ 2,50 per maand

De leverancier is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina. Neem voor vragen contact op met de leverancier.

Gerelateerde oplossingen