Bestellingen, klanten, producten en voorraad synchroniseren tussen eAccounting en CCV Shop. Gemakkelijk zelf op te zetten.
BaS WebShop
Integratie, Portal, Webshop, Webshop Overig
Bestellingen, klanten, producten en voorraad synchroniseren tussen eAccounting en CCV Shop. Gemakkelijk zelf op te zetten.
Zet gemakkelijk de koppeling op tussen eAccounting en CCV Shop door een gratis account aan te maken op APIcenter. Dit is een gebruiksvriendelijk dashboard waar de status van de koppeling inzichtelijk is.
Na het ingeven van de API-gegevens van beide systemen (handleidingen beschikbaar in APIcenter) kan de koppeling worden geconfigureerd.
Hierbij kan worden gesynchroniseerd:
Producten worden ingeschoten vanuit eAccounting naar CCV Shop. Hierbij wordt gesynchroniseerd:
Dit is de basisset aan attributen die overgezet wordt. In de geavanceerde instellingen binnen APIcenter kan deze mapping worden aangepast of naar wens worden uitgebreid.
Tevens kan een filter worden aangemaakt waarin wordt aangegeven of het product al dan niet naar CCV Shop geschoten dient te worden. De koppeling ondersteunt het werken met configureerbare artikelen zoals t-shirts. Hiervoor dienen deze ‘hoofdproducten’ op een specifieke manier in eAccounting te worden aangemaakt en gekoppeld te worden aan de onderliggende producten. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden bij APIcenter.
Wanneer de voorraad bij een artikel in eAccounting wordt aangepast, dan wordt deze voorraad ook in CCV Shop aangepast. Ontvang je nieuwe voorraad of verlaag je de voorraad van een artikel in eAccounting? Dan wordt dit ook aangepast in CCV Shop zodat de voorraad altijd up-to-date is.
Synchroniseer je ook orders? Dan wordt ook de voorraad in eAccounting aangepast bij een bestelling uit CCV Shop.
De bestellingen uit CCV Shop worden automatisch naar eAccounting verzonden. Hierbij kan worden aangegeven wanneer de bestelling verzonden dient te worden.
Hierbij kan onder andere ingesteld worden:
In deze orderflow kan worden gekozen voor het inschieten als een Order, hiervoor dient het product in eAccounting te bestaan.
Tevens kan worden gekozen om in plaats van een order, een factuur in te schieten.
Hierbij wordt een factuur aangemaakt in eAccounting, met status Open. De producten dienen in eAccounting te bestaan. Er kan ook worden gekozen om de factuur als definitief in te schieten.
Tevens kan worden gekozen om in plaats van een order, een financiële transactie in te schieten.
Hierbij kan in APIcenter het grootboekrekeningschema worden ingegeven. In deze optie wordt geen order of factuur aangemaakt maar wordt alleen de financiële boekhouding bijgewerkt. Bij deze optie is het niet nodig dat de producten bestaan in eAccounting.
Klanten kunnen gesynchroniseerd worden van eAccounting naar CCV Shop.
APIcenter maakt onderscheid in het aanmaken van klanten op basis van de ontvangen brondata. Als APIcenter een bedrijfsnaam ontvangt, wordt er een zakelijke debiteur aangemaakt met de bijbehorende contactgegevens. Als er geen bedrijfsnaam is, wordt er een particuliere debiteur aangemaakt. Klanten worden ook aangemaakt via de order flow, daarvoor is de klanten flow niet nodig maar wanneer je klanten wilt synchroniseren tussen verschillende systemen dan gebruik je deze flow.
Naast het instellen van de bovenstaande flows kan in APIcenter nog meer zoals:
Extra koppelingen nodig?
Heb je naast deze koppeling ook een koppeling nodig met een andere webshop, marketplace of CRM-pakket?
Koppel deze dan ook via APIcenter. Staat de koppeling die je nodig hebt hier niet tussen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden door te nemen.
Prijs van de koppeling
Aan deze koppeling zijn geen eenmalige kosten verbonden wanneer deze zelf wordt opgezet in APIcenter. Je hebt altijd per koppeling een 14 dagen gratis trial.
Het is ook mogelijk om de koppeling door de consultants van APIcenter te laten inrichten. Zij kunnen de standaardkoppeling inrichten maar ook meedenken over de inrichting van beide systemen. Neem hiervoor contact met ons op voor meer informatie.
APIcenter werkt met eAccounting-partners samen. Vraag bij jouw eAccounting-partner naar de mogelijkheden.
De maandelijkse tarieven bedragen:
De koppelingen zijn maandelijks te upgraden of te stoppen. Geen langlopende contracten.
De leverancier is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina. Neem voor vragen contact op met de leverancier.