Consolit Service & Projecten

Service & Projecten

Leverancier

Consolit voelt zich betrokken bij uw organisatie. Deze partner luistert naar u, denkt met u mee en werkt transparant. U krijgt persoonlijke aandacht. Er wordt nauw met u samengewerkt en u wordt begeleid tijdens het hele automatiseringstraject. Consolit is sinds 2000 Visma-partner.

Geschikt voor

Visma Net

Categorieën

Omschrijving

Altijd grip en inzicht in je Service- & projectadministratie, volledig geïntegreerd en koppelt met jouw Visma software.

Nieuwe technologieën vragen om specialistische kennis. Dat is in ons bedrijf hetzelfde als in jouw bedrijf. Daarom richten wij ons op een degelijke project- en serviceadministratie compleet met apps zoals digitale werkbon, terwijl we voor andere vraagstukken werken met koppelingen met andere systemen. Of het nu gaat om financiële software, barcodescanning of speciale branche-oplossingen, met onze API is het makkelijk om gegevens uit te wisselen!

De belangrijkste voordelen

Je weet precies wat je doet. Je rondt een volgend project binnen de afgesproken tijd af of jullie servicemonteur levert razendsnel een oplossing bij een noodsituatie. De klanten zijn tevreden. Nieuwe opdrachten lonken. Maar de behoefte van jullie klanten verandert. Het uitgangspunt is om de basis op orde te krijgen. De basis is je Professional Service Automation (PSA) software. Deze bedrijfssoftware wordt steeds belangrijker. Voor je klanten maar ook voor jouw eigen bedrijf. Van de urenregistratie tot aan de facturatie. Je digitaliseert en minimaliseert je administratieve handelingen. Je hebt realtime inzicht in je openstaande werkbonnen, plant servicemonteurs efficiënt in en je hebt grip op projecten. Je stuurt bij, maakt projecten winstgevender en factureert sneller dan ooit. De efficiency gaat omhoog, je behaalt meer rendement.

 

Vandaag de dag worden steeds hogere eisen gesteld aan de kwaliteit en efficiency van service- en/of projectorganisaties. Onze software is speciaal ontwikkeld om mee te groeien met je succes en markt. Zo moet er snel en scherp worden gecalculeerd om projecten te verwerven. Bovendien worden opdrachtgevers, naast het kostenaspect, steeds kritischer op zaken als kwaliteit, reactiesnelheid en het behalen van de afgesproken oplevertermijn. Onze software is flexibel en toekomstgericht met een dynamische omgeving voor service- en projectmatig werkende organisaties. Dankzij het overzichtelijke dashboard en de juiste rapportage van gegevens, houdt je service, projecten en bedrijfsprocessen volledig onder controle. Zo ben je in staat op tijd bij te sturen. Je bent klaar voor de toekomst. Ook als het gaat om een naadloze integratie met het uniforme artikelbestand (2BA) voor de installatiebranche.

 

Apps

Dankzij onze apps voor Windows en Android toestellen, kunnen je (storings-)monteurs werkbonnen ter plekke afmelden, en zelfs foto’s toevoegen. Daarnaast registreren ze gemakkelijk hun gewerkte uren en voeren eventuele kosten (zoals parkeerkosten) handig in. Verkopers maken gebruik van onze CRM app om op afspraken direct verkoopkansen in te voeren, die wanneer nodig kunnen worden toegewezen aan collega’s op kantoor voor verwerking.

 

 

 

De leverancier is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina. Neem voor vragen contact op met de leverancier.

Gerelateerde oplossingen

ScanView

Android, ERP, Integratie, Logistiek, Mobiel, Orderpicking, Scan & Herken, Voorraadbeheer

Fintelly

Data, Debiteurenbeheer, ERP, Logistiek, Rapportage, Salaris

FileLinx Factuur+

Contracten, Declaratie, ERP, Factuurverwerking, Integratie, Mail, Purchase to Pay, Scan & Herken, Workflow

Time On

Agrarisch, Android, Integratie, iOS, Mobiel, Rapportage, Urenregistratie, Werkbonnen, Workflow

Spend Cloud

Contracten, Declaratie, Factuurverwerking, Purchase to Pay, Scan & Herken, Workflow