Geautomatiseerd debiteurenbeheer voor meer overzicht, sneller betaalde facturen en een betere cashflow.
Een goed ingericht debiteurenproces scheelt niet alleen tijd, maar is van groot belang voor de financiële gezondheid van je organisatie. Met Outstanding24 is jouw debiteurenbeheer volledig geautomatiseerd én online. Dankzij hun software in combinatie met samenwerkingen met experts in het incasso- en deurwaarderstraject wordt elke onbetaalde factuur van jouw debiteuren na de vervaldatum effectief opgevolgd, worden facturen sneller betaald en heb jij geen omkijken meer naar je debiteurenbeheer. Via de bestaande API met Visma is de koppeling met jouw boekhouding direct geregeld en kan je snel aan de slag.
Zo werkt het proces voor debiteurenbeheer met Outstanding24
De facturen worden vanuit jouw boekhoudpakket automatisch ingelezen in Outstanding24. Na het verstrijken van de betalingstermijn start de workflow met betalingsherinneringen per e-mail of brief, waarin jij in control blijft. Je kunt de herinneringen bijvoorbeeld op elk moment pauzeren en kan je eenvoudige betalingsregelingen met debiteuren aanmaken. De communicatie kan ook volledig in jouw huisstijl met jouw tone of voice en bedrijfslogo.
Wanneer deze herinneringen en eventueel telefonisch contact niet het gewenste resultaat hebben, kan je ervoor kiezen een incassotraject te starten. Berichten worden in deze fase vanuit coeo verstuurd. Zij zijn experts in het incassotraject. Coeo past de nieuwste technologieën toe en bepaalt daarmee de meest succesvolle communicatiemethode voor jouw debiteur, zodat jij alsnog je geld krijgt.
Is jouw factuur na het incassotraject nog steeds niet betaald? Dan kun je het dossier en debiteurenproces met één druk op de knop overdragen aan de gerechtsdeurwaarder. Door het automatiseren van het proces wordt debiteurenbeheer optimaal en effectief ingericht en ben jij volledig ontzorgd.