Krijg sneller en beter betaald met Payt
Een duidelijk en effectief debiteurenbeheer is erg belangrijk, maar kost vaak veel tijd. Bovendien is niets vervelender dan een klant die een factuur niet (op tijd) betaalt. Met de slimme software van Payt krijgt u uw facturen sneller betaald zonder dat u de controle over het proces of het klantcontact verliest. Payt integreert naadloos met Visma, waardoor uw facturen eenvoudig kunnen worden ingeladen in Payt. De software stuurt facturen conform de specifieke wensen van uw klanten en volgt facturen en storneringen waar nodig automatisch op. Het proces wordt afgestemd op uw wensen en uw klanten. Daarnaast krijgen uw klanten natuurlijk ook de mogelijkheid om hun facturen eenvoudig met moderne online betaalmiddelen (zoals iDEAL, PayPal, etc) te betalen. Dit resulteert in een snelle verbetering in uw cashflow (gemiddeld 30 tot 50%) én een aanzienlijke tijdsbesparing (tot wel 80%). Zo maakt Payt debiteurenbeheer makkelijk en duidelijk voor u en uw klanten.
Waarom Payt?
U en uw klant verdienen altijd het beste, ook als het gaat om debiteurenbeheer. Payt biedt de best mogelijke software voor ondernemers, het MKB en de grootzakelijke markt. Verstuurt u een paar, tientallen, duizenden of miljoenen facturen per maand? Niets is te gek. De software van Payt helpt u om uw proces strak ingeregeld te krijgen. Dat maakt uw werk een stuk efficiënter en leuker!
Bij Payt geloven we dat klanten bereid zijn de facturen voor geleverde producten of diensten te betalen. Soms wordt er vanwege bepaalde redenen niet op tijd betaald. Dan is communicatie van groot belang. Wij verbinden u en uw klant en zorgen ervoor dat betalingen sneller en eenvoudiger verlopen.
Hoe werkt de software?
Met de slimme debiteurenbeheer software van Payt worden repetitieve taken geautomatiseerd, waardoor u zich beter kunt concentreren op uw core-business. Payt integreert eenvoudig met uw Visma-administratie en herkent automatisch welke klanten wanneer en op welke manier herinnerd moeten worden. Consistentie van de eerste factuur tot de laatste herinnering, waarbij u volledige controle heeft over het proces. Ook structureren we de communicatie met uw klanten. in het communicatieportaal heeft elke klant de mogelijkheid om een bericht (per factuur) achter te laten. Zo komt u er snel achter waarom een klant zijn of haar factuur niet betaalt en kunt u hier gelijk op reageren.
Payt in de praktijk
Quooker koos voor de software van Payt, omdat ze graag een alles in één oplossing wilden voor het debiteurenbeheer. Het totaalplaatje, van factuurverzending tot aan het incassotraject. Deze implementatie heeft geleid tot een ongekend aantal betalingen binnen zeer afzienbare tijd.
“Het grootste voordeel van Payt is natuurlijk het geautomatiseerde debiteurenbeheer. Dit geeft ons de kans om echt te focussen op de gevallen die aandacht nodig hebben” aldus Jasper van Hattem (business analist bij Quooker).